laurainnz.reismee.nl

Korte update week 6

Hallo allemaal,

Vorige week merkte Paul terecht op dat ik had aangegeven niet elke week te schrijven, en alleen te schrijven als het interessant was. Nu is het toeval geweest dat ik iedere week al dingen heb ondernomen en dat het iedere week het schrijven waard was (vind ik dan hahaha). Om in het ritme te blijven wil ik deze week ook iets schrijven ondanks dat het een eenvoudige en rustige week was.

Zoals ik in de vorige post heb geschreven ben ik bij een sportschool aangemeld en bij het abonnement valt ook een 'personal trainer'. Deze persoon maakt om de zoveel weken een schema en houdt je voortgang bij. Omdat ik hiervoor betaal heb ik hem dus in de arm genomen en vrijdag hebben we kennis gemaakt. Ik ben gewogen, gemeten en hebben mijn algehele gezondheid besproken. Toen ik na 30 minuten klaar was bedacht ik mij dat ik zijn naam niet weet. Hij heeft het niet gezegd en ik heb het niet gevraagd. Morgen (dinsdag) ligt mijn programma klaar en kan ik gericht oefeningen gaan doen. Dit heb ik bewust gedaan want zonder programma ben ik al een kip zonder kop, inspiratieloos en geen idee wat ik moet gaan doen. Het doel is niet om breder te worden of om gewicht te verliezen maar om gewoon lekker bezig te blijven. Ik ben benieuwd.

Afgelopen week was er kunstweek en samen met Steffie ben ik op zaterdag naar Devonport geweest om hier een Glow tentoonstelling te bekijken. Mijn gedachte was een vergelijkbaar iets als Glow Eindhoven maar dat bleek de grootste leugen naar mijzelf hahaha. Evenmin niet slecht maar zeker niet wat ik verwacht had. Een paar lichtgevende kunstvoorwerpen op een terrein zo groot als een kleine sporthal moest het doen. Overdag zijn we gestart in het Art Museum (zie foto's van eerder bericht) en hebben we de halve middag en een café doorgebracht. Na lekker te hebben gegeten en veel gelachen te hebben begon het te schemeren en zijn we over het terrein van Glow gelopen. Om 21:00 ongeveer was ik weer thuis.

Zondag ben ik rond het huis gebleven en heb ik met Franzi geluncht in Ponsonby Centre. Een soort buurthuis met verschillende eetkraampjes zoals een Chinees, bakkerij, yoghurtbar en burgertent. Franzi en ik zijn voor de Vietnamees gegaan en 's avonds zat ik nog vol van het eten dus mijn dinner heb ik overgeslagen. In de avond heb ik de hele familie even kort gesproken want zij hadden om 8:00 's morgens een verrassingsfeestje voor mijn tante die Sara heeft gezien. Terwijl de hele familie aan de ontbijttafel zat ben ik doorgegeven en heb ik iedereen even gedag gezegd. Toch leuk om er op die manier bij te kunnen zijn. Dan besef je ook dat de wereld klein geworden is door alle techniek.

Ook hebben Sally en ik nog een gesprek gevoerd over de voortgang en de huidige stand van zaken en dit was een positief, open en eerlijk gesprek. De komende dagen ga ik een dagritme kalender maken om voor de jongens een overzicht te hebben van wanneer ze tijd met mij hebben en wanneer met mama. De proefversie is opgezet en bijna klaar voor gebruik.

Dat was het denk ik voor afgelopen week. Gesport, een personal trainer ontmoet, beetje gewandeld en rondgehangen. Komend weekend ga ik samen met Franzi en Steffie naar Coromandel en dat zal een stuk actiever worden. Meer hierover in het volgende bericht. Foto's van deze week zijn er niet dus zullen ook niet in het fotoalbum staan .

Bedankt voor het lezen.

Lieve groetjes <3

Reacties

Reacties

Oma

Ha Laura,
Leuk je even gezien en gesproken te hebben zondag, ja het was een gezellige morgen.
en jij hebt nog een goed gesprek gehad met Sally, ook fijn dan komt er wat struktuur in de omgang met de kinderen.
en vandaag het programma met de personal trainer, goed bezig...……...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!